Achiziţii publice derulate si atribuite Achiziţii publice derulate si atribuite

 

1.Achizitie publica pentru "CD-uri", Contract furnizare nr. 1.4/P1/260/24.11.2011, încheiat între CENAFER si SC LECOM BIROTICA ARDEAL SRL
în valoare de 385 lei + TVA;
2.Achizitie publica pentru "Flipchart", Contract furnizare nr. 1.4/P1/259/24.11.2011, încheiat între CENAFER si SC LECOM BIROTICA ARDEAL SRL
în valoare de 759 lei + TVA;
3.Achizitie publica pentru "Videoproiector", Contract furnizare nr. 1.4/P1/254/23.11.2011, încheiat între CENAFER si SC EURODIDACTICA SRL
în valoare de 2.000 lei + TVA;
4.Achizitie publica pentru "Materiale electrice", Contract furnizare nr. 1.4/P1/225/01.11.2011, încheiat între CENAFER si SC GENERAL IT CONSULTING SRL
în valoare de 57.995,2 lei + TVA;
5.Achizitie publica pentru "Servicii curatenie si igienizare", Contract prestari servicii nr. 1.4/P1/224/01.11.2011, încheiat între CENAFER si SC CODIMA COM SRL
în valoare de 39.901,87 lei + TVA;
6.Achizitie publica pentru "Servicii contabile", Contract prestari servicii nr. 05/960/01.11.2011, încheiat între CENAFER si SC NELL EXPERT SRL
în valoare de 17.200 lei + TVA;
7.Achizitie publica "PLATFORMA INFORMATICA" - prin Licitatie deschisa, contract de furnizare nr. 13/17.10.2011, încheiat între CENAFER si SC SYSWARE SYSTEMS INTEGRATION SRL,
în valoare de 594.786,52 Lei + TVA;
8.Achizitie publica pentru "NOTEBOOK-uri", Contract furnizare nr. 4138/05.10.2011, încheiat între CENAFER si SC LECOM BIROTICA ARDEAL SRL
în valoare de 10.860 lei + TVA;
9.Achizitie publica pentru "Materiale publicitare", Contract furnizare nr. 58/26.09.2011, încheiat între CENAFER si SC DANEROM GRAPHICS SRL
în valoare de 3.225,71 lei + TVA;
10.Achizitie imprimante multifunctionale, Contract furnizare nr. 300/08.09.2011, încheiat între CENAFER si SC LECOM BIROTICA ARDEAL SRL
în valoare de 8.380 lei + TVA.
11. Licenta de management de proiect PRIMAVERA P6, Contract furniyare nr. 2565/27,08,2010, încheiat intre CENAFER si SC TOTALSOFT SA,
în valoare de 14.253 leI + TVA.
12. Serviciul de Audit fnanciar independent, Contract prestari servicii nr. 3.3-37/18.03.2011, încheiat între CENAFER si SC PROMAR AUDIT SRL, cu durata 18.03.2011-30.09.2012,
în valoare de 61.250 + TVA.
Achiziţii publice în derulare Achiziţii publice în derulare

 Programul de completare chestionare aferent activitatii 5.2 „Realizare chestionar si diseminarea sa catre grupul tinta” s-a incheiat. Multumim tututror celor care ne-au ajutat in derularea acestei activitati

Alte anunţuri Alte anunţuri